Telekom'un Arena Sponsorluğu

Türk telekom galatasaray ile stadın ismi karşılıgı anlasmıstı.. Bu gün bloomberg'te bir haber izliyordum.. Stadın isim hakı için galatasaray'a ödenen ücret yıllık 6bucuk mılyon dolarmış.. yani spor toto'nun süper lige ödediğinden bır kat daha fazla..
Şimdi burada böyle bir durumla karşı karşıyaysak, açıklama gerektiren bir durum sözkonusudur.. Öncelikle bir stadın prestiji ligden daha fazla oldugu için malıyetı daha yuksek oluyor..
Bir de şu yönden bakmalıyız, Stadın açılışı,inşaatı bir çok medya organı tarafından izlendi ve isim telefuz edildi.. görkemli bir stad olduğu vs devamlı vurgulandı.. Bir nevi süper lige sponsor olmak değilde, La liga ya sponsor olmuş gibi bir prestij sahibi oldu Türk Telekom.. Buda ister istemez 6 bucuk milyona patladı..

THY'nin Kobe Bryant için 1Milyon usd ödendiği göz önüne alınırsa, yapılan bu sponsorluk harcaması Telekom için gayet verimli bir anlaşmadır..

Galatasaray'ın Ali samiyen adını onure etmek için telekomun ismini küçülterek, daha az telefuz edilmesini istemesi telekom yöneticileri tarafından anlayışla karşılanacagını ve bu durumun olgunlukla atlatılacagını galatasarayında bu anlaşmanın devamından geliri kaybetmeyecegını ongoruyorum...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sponsorluk veren firmalar

öğrenci kulüpleri için sponsorluk çalışmaları

Ogrenci Kulubu Sponsorluklari