Proje Tanıtmıyoruz, Müstakbel Sponsorumuzla Tanışıyoruz

Yazıya neden böyle bir başlık attım hemen açıklıyorum..

Film, tiyatro gibi sponsora anlatılabilecek malzemesi bu kadar bol olan bir alanda dosya hazırlarken dikkat edilmesi gerekenleri anlatacağım..

Ben bir firma yetkilisiyim ve önüme bir dosya geldi.. Dosyanın içindeki içerik;
film burada gecmektedir, şu karakter şöyle, böyle biridir, birine aşık olur, oraya gider bunu yaşar, şunuyapar, şununla karsılasır..

Pardon ama ben uyudum.. Bana ninni söyler gibi hikaye niye okutuyorsunuz.. Beni uyutmak mı istıyorsunuz.. Ben uyursam kim size sponsor olacak..

Benim gözlerimi far gibi açacak şeyler isterim dosyada.. Gözlerim far gibi açılsın ki, şirketime 5 lirayla 50 liralık bir değer katayım..

Özellikle film,kısa film, tiyatro gibi görseli bol olan projeler için bilhassa bu yazım.. Dosya hazırlarken öz bir şekilde filmi veya hikayeyi anlatmanız yeterli olacaktır..
Filmin veya tiyatronun gosterim hedeflerini, anlaşmaları, dağıtım-gösterim sayısını.. kimlerle calısıldıgını, nerelerde tanıtım ımkanı var gibi konular üzerine yogunlasılmalıdır..

Unutmayın sponsorluk dosyası herkes için değil.. genelde bir kişi için hazırlanır.. Şirketin sponsorluklarla ilgilenen sorumlusu.. O yüzden cok daha geniş düşünüp, dar hareket etmeliyiz..

blogtaki diğer yazıları da okuyarak, çalışmalarınızı yönlendirebilirsiniz..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sponsorluk veren firmalar

öğrenci kulüpleri için sponsorluk çalışmaları

Ogrenci Kulubu Sponsorluklari