Öğrenci kulüplerinde sponsorluk sözleşmesi

Merhabalar ben Anadolu Üniversitesi öğrencisiyim.Öğrenci kulubü olarak bir etkinlik düzenleyeceğiz fakat tahmin edersiniz ki bu konuda acemiyiz.Bu yüzden sponsorluk görüşmeleri öncesinde bazı araştırmalar yaparken bloğunuzla karşılaştım ve bloğunuzu tamamıyla okudum.Öncelikle sponsorlukla ilgili pek çok, hatta herşeyi diyebilirim ayrıntılarıyla belirten bir bloğu bizlere sunduğunuz için çok teşekkürler...
Benim sorum bizim gibi daha amatör gruplara verilen sponsorluklarla ilgili.Bu işe başlamadan önce tüm ayrıntıları veya en azından bir kısmını bilerek yola çıkma mantığındayım.Şöyle ki: sponsorluk dosyasını belirttikleriniz çizgisinde hazırladım ve kabul ettirdim diyelim o aşamada nasıl bir prosedür işleyecek yani bunun resmi boyutu nasıl olacak. Kulüp,okul ve şirket arasında nasıl bir anlaşma vb. imzalanacak veya olacak?
Ayrıca sizden iyi hazırlanmış örnek bir tam sponsorluk dosyası istesem gönderebilirmisiz?

Kısıtlı vaktim var ama hemen kısaca anlatayım..
Kulüpler genelde ticaret odaları, dernekler gibi kurumlarla işbirliği yaparlar..
Sponsorluğu aldığınızda her organizasyonunuzda gider sözleşme yapabilirsiniz veya tek sözleşme yapıp toplamda şu kadar bir destek verilecek diye imza atarsınız..
Kulüpler ettikleri karları, yine organizasyonlar için harcıyorlar, herhangi bir para kazanma düşünceniz olmasın derim..
Blog ile ilgili yazdıklarınız için ayrıca teşekkür ederim, yardımcı olmaya çalışıyorum..


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sponsorluk veren firmalar

öğrenci kulüpleri için sponsorluk çalışmaları

Ogrenci Kulubu Sponsorluklari