Kayıtlar

Ocak, 2011 tarihine ait yayınlar gösteriliyor

Sıradan Bir Sponsorluk Değil istediğimiz

Bir takipci arkadaşın gönderdiği bir mesaj üzerine insanlara ve firmalara aktarmak istediğim, marka en uygun organizasyon veya mecraya sponsor olduğundaki alınacak fayda konusunu dile getirmesi beni çok memnun etti.. Tuhaf gelecek size fkt, ben bu sponsor konularında kendime brs fazla güveniyorum ve gözden birşey kaçırmamak adına, tam da isabet denilecek şekilde, detaylı bir araştırma görevi aldım, şu an da bağlı olduğum tasarım ajansı için :) diye bir mesaj.. Sonra bende güzel düşünmüşsünüz sponsor arıyorsunuz sanırım yazınca bana güzel bir cevap verdi... Sponsor buluyorus her sene ztn fkt ben bu konuda brz daha buyuk düşünmek istiyorum . Hem medya açısından hem de finansman konularında, aslında sponsorların temel amaçlarının toplumda iyi bir itibar elde etmek için bizi tercih etmelerini umacak kdr iyi işler arzuluyorum . Tamam arkadaş mesele budur işte :)) Doğru sponsor + dogru etkinlik = marka kültürü ( 2+ 2 = 5)

Kış Oyunları Sponsoruluğu

Türk Telekom , Erzurum ’da düzenlenen 25. Dünya Üniversiteler Kış Oyunlarının ana sponsoru oldu. Türkiye tarihinin en önemli spor organizasyonlarından biri olan 2011 Dünya Üniversiteler Kış Oyunları ’nın ana sponsorluğunu üstlenen Türk Telekom, aynı zamanda oyunlar için inşa edilen ve dünyanın en yüksek atlama kuleleri arasında yer alan Türk Telekom Kayakla Atlama Kuleleri’ne de ismini veriyor. Türk Telekom Pazarlama ve İletişim Başkanı Erem Demircan konuya ilişkin yaptığı değerlendirmede, kış sporlarında dünyanın önemli spor organizasyonlarından biri olan 25. Dünya Üniversiteler Kış Oyunları’nın Türkiye’nin tanıtımı açısından da önem taşıdığını belirtti. Demircan, "Türk sporunun en büyük taraftarı Türk Telekom olarak, Erzurum’un ev sahipliğinde, 2011 Dünya Üniversiteler Kış Oyunlarının ana sponsorluğunu üstlenmekten büyük bir mutluluk duyuyoruz. Türk sporu adına yenilikçi bir bakış izliyor, Türk Telekom ve grup şirketlerimiz ile birlikte spora önemli destekler sağlıyoruz"

Mükellefiyet ve Sponsorluk Görüşmeleri

Meil üzerinden gelen bir soru üzerine bu konuyu acmak istedim.. Önce soruyu okuyun isterseniz, sonra cevaplayalım.. Merhabalar İstanbul da çalısmalarımı yürütmekte olan bir cam sanatçısıyım. Aynı zamanda Vitra Karo A.S.ye verdiğim danısmanlık hizmeti sebebiyle de sahıs sirketi sahibiyim. Sanat faaliyetlerim sebebi ile firmalarla sponsorluk görüsmelerim olacak...vergi mükellefi olmam yasal olarak sponsorluk almamı engeller mi? Sayılarımla Gülfidan ÖZMEN www.gulfidanozmen.com Gülfidan hanım, hali hazırda birçok organizasyon firması faaliyetlerini sponsorla yapar, bir cok dizi film sınemalar sponsor alır, fuar organizasyonları sponsor alırlar... Vergi mükellefi olmanız herhangi bir sorun teşkil etmez.. Size tavsiyem görüşmelerini profesyonel anlamda yapmanız başka herhangi bir engeliniz yok.

Telekom'un Arena Sponsorluğu

Türk telekom galatasaray ile stadın ismi karşılıgı anlasmıstı.. Bu gün bloomberg' te bir haber izliyordum.. Stadın isim hakı için galatasaray'a ödenen ücret yıllık 6bucuk mılyon dolarmış.. yani spor toto'nun süper lige ödediğinden bır kat daha fazla.. Şimdi burada böyle bir durumla karşı karşıyaysak, açıklama gerektiren bir durum sözkonusudur.. Öncelikle bir stadın prestiji ligden daha fazla oldugu için malıyetı daha yuksek oluyor.. Bir de şu yönden bakmalıyız, Stadın açılışı,inşaatı bir çok medya organı tarafından izlendi ve isim telefuz edildi.. görkemli bir stad olduğu vs devamlı vurgulandı.. Bir nevi süper lige sponsor olmak değilde, La liga ya sponsor olmuş gibi bir prestij sahibi oldu Türk Telekom.. Buda ister istemez 6 bucuk milyona patladı.. THY' nin Kobe Bryant için 1Milyon usd ödendiği göz önüne alınırsa, yapılan bu sponsorluk harcaması Telekom için gayet verimli bir anlaşmadır.. Galatasaray'ın Ali samiyen adını onure etmek için telekomun ismini küçülte