Sorulara cevap, projeme nasil destek bulurum..?

Bugün gelen guzel bir projeye dair soru uzerine bir kac yazı yazmak istedim.. Bisikletle turkiye turu projesi için gelen bir meilde yazılması gereken sorular vardı..
bu linkte ise o guzel projenin aciklamasını paylaştım.. bu yazıda ise arkadasımızın sorusuna yanıt vermek istedim..
Bisikletle turkiye turu için bir belgesel kanalıyla anlasmıslar, sponsor dosyasi yapımında belgesel kanalına guzel bir video tanıtım yaptırabilirsiniz..
Genc bir kitleye hitap ediyorsunuz, enerji içecekleri, powerade gibi markalari mutlaka arayın..
projelerde zıt markaları da kullanmak mantıklıdır.. mesela otobus firmalarina bunu iyi anlatabilirseniz ugrayacagınız duraklara otobüsle gitmeyi daha mantıklı bulan izleyenlerde olabilir :))
tanıtım için dergilerle mutlaka irtibat kurun projenizi haber seklınde yazdırın..
Dosyanız için ise; ben bana gelen cogu meile aynı cevabı veriyorum.. video sunum seklinde bir dosya hazırlamanız size yardımcı olur.. teknoloji buna elveriyor artık..guzel bir anlatım sekli kullanarak bir kac destınasyonu içeriğe ekleyerek cesıtlendırın.. 4 5 dklik anlatımı acık ve net bir dille projenizi ve ne istediğinizi anlatın.. sponsorları nerelerde gostereceksınız, nasıl tanıtım yapacaksınız bunları ise ayrı bir dosya olusturup video içinde size sundugumuz dosyanın içinde size nasıl katkı saglarızın yanıtını bulacaksınız diyebilirsiniz.. bu kadar aklıma gelen şimdilik..
sürec içinde yine konusuruz zaten..
 Basarılar dilerim şimdiden..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sponsorluk veren firmalar

öğrenci kulüpleri için sponsorluk çalışmaları

Ogrenci Kulubu Sponsorluklari