Sponsor Bulmak icin sirket mi olmak gerekiyor..?

Sponsor firma bulmak için sizinde bir sirket olmanıza gerek yok..

ornegin sizin bir organizasyonunuz var ve tek seferlik yapacaksınız bunun için aldıgınız izin vs gibi konuları sahsen yapabildiginiz gibi sponsorluk sozlesmelerini de yetkili kişi olarak yapabilirsiniz..

Bir arkadasımız bakanlik destegi almak için sirket gerekiyor mu diye sordu.. bu konu hakkında net bilgim olmamakla birlikte, bakanlık destegi alan bir projenin yapımcı firma adına basvurularını yaptıgını biliyorum..

projesini anımasyon sirketine yaptıracak olması yuzunden destek ıcın animasyon şirketini kullanabilirsiniz..

bu bilgiler kesinlik olusturmaz, siz yinede bakanlıgın ilgili bölümlerine ulaşıp danısabilirsiniz..

Yorumlar

duygu dedi ki…
Merhabalar,

Öncelikle söylemeliyim. Blogunuzu çok yararlı buldum. Ve neredeyse bütün yazıları inceledim.

Benim sormak istediğim şu. Diyelim ki bir proje sponsporluğu almak istiyoruz. Proje için ihtiyacımız olan rakam belirlendi. Bazı işlerde olduğu gibi sponsporları gold, gümüş vs. diye ayırmak iyi midir?

Bu şekilde bir sponspor ile anlaşacaksak. Ana sponspordan ihtiyacımızın yüzde kaçını istemeliyiz.

Şimdiden teşekkürler,
Bekir ugur kose dedi ki…
duygu hanım sorunuzu yeni baslık altında cevapladım..

http://sponsordosyasi.blogspot.com/2012/08/sponsorlari-altin-gumus-bronz-diye.html bu linkten okuyabilirsiniz

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sponsorluk veren firmalar

öğrenci kulüpleri için sponsorluk çalışmaları

Ogrenci Kulubu Sponsorluklari