Dosya İstekleri

Sponsorluk dosyası örnekleri isteyen arkadaşlar için yazma ihtiyacı duydum..

Şuan askerde olduğum için bloğa fazla giremiyorum.. bunu size carsı izninden yazıyorum :))

2 ay sonra terhis olduktan sonra daha fazla ilgileneceğim insallah.. suan için dosya yollayamadıgım arkadaslar kusura bakmasınlar..

eger projesine baslamak için vakti olan arkadaslar olursa veya ocak 2013 ten sonra projesi olan arkadaslar olursa yorum olarak meıl adreslerini paylaşsınlar.. o adreslere meil yollayabilirim..

Yorumlar

kemal dedi ki…
merhaba ben kemal.Tebrikler çok verimli bir blog olmuş. Sanatsal bir aladanda sponsor bulmak istiyorum. Sponsorluk dosyası nasıl hazırlanır bir örnek isteyecektim ve bu konuda biraz bilgi. şimdiden teşekkürler. mail adresim : mustafakemalduru@hotmail.com

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sponsorluk veren firmalar

öğrenci kulüpleri için sponsorluk çalışmaları

Ogrenci Kulubu Sponsorluklari