eskrim sporcusu sponsor arıyor

                         İREM TOSUN
                        TÜRKİYE BAYAN FLÖRE KLASMANI TÜRKİYE 3. SÜ

7 Ocak 2001 yılında Bursa’nın Osmangazi  ilçesinde doğdum. İlkokulu ve ortaokulu Altıparmak Fethi  Açan Çiçek İlköğretim Okulu’nda tamamladım. Şu an Turhan Tayan Anadolu Lisesi’nde 10. Sınıf öğrencisiyim.
Eskrim sporuyla tanışmam antrenörümün okulumuzda bu sporu tanıtmasıyla başladı ve böylece 4. Sınıfta bu spora başlamış oldum. 2-3 yıl içerisinde dereceler kazandım. Ayrıca takım müsabakalarında da çok iyi şekilde takımımı temsil ederek başarılarımı sürdürdüm ki takım müsabakalarında daha iyi oynadığımdan da bahsedilir. İlk bireysel derecemi almamda bana motivasyon olan maçları oynayacağım salonda ki yüksek final pistidir,burasını gördükten sonra kendime ’Ben burada oynamalıyım ’demiştim. Maçlarım çok kritik geçmiş olmasına karşılık ,çoğunu 9:2  - 9:5 gibi skorlardan çevirip aldım. Bunda ki en büyük etken hırslı yapım ve bu spora olan gönülden bağlılığımdır.Aynı  zamanda üst kategorilerde de oynadım. Amacım hem tecrübe kazanmak hem de kendimi  göstermekti. Ve buralarda da başarılarımı sürdürdüm. Benden yaşça büyük olan çoğu rakibimi yendim. Daha minik kategorideyken genç milli takıma hazırlanan bir sporcuyu 15:7 gibi bir skorla yenerek, eskrim sporunda ki yeteneğim ve başarımı daha fazla göstermiş oldum.
Şu an yıldız klasmanda 4. , genç klasmanda 8. , büyük klasmanda 11. Sıradayım . Aralık ayında yapılacak olan Yıldızlar Türkiye Şampiyonası’na hazırlanıyorum ve milli takımla birlikte circiut müsabakalarına katılmak istiyorum. Buraya gelmemde ailemin ve antrenörümün de çok büyük katkıları var. Her zaman beni desteklediler. Ayrıca, çeşitli kondisyon hocalarıyla çalışıyorum ve sıkı bir antrenman programım var. Geçen seneye kadar, Işıklar Askeri Lisesi ile birlikte antrenman yapıyordum.Kendi antremanlarımındışında,takımımızda ki yaşça benden küçük sporcu arkadaşlarıma da teknik ders vererek onlarla antreman yaparak tecrübelerimi aktarıyorum.Şu an çalıştığım kondisyoner ülkemize,Rio 2016 da güreş branşında çeşitli madalyalar getirdi. Onunla birlikte 2020 ve 2024 olimpiyatlarına hazırlanıyoruz.
En büyük dileğim eskrim alanında ülkeme başarılar getirmek ve bu sporun daha çok yayılmasını sağlamak..Bu amaç için desteğinize  ihtiyacım var. Katıldığım müsabakalarda adınızı gururla taşıyarak,ülkeme ve eskrim sporuna katkılar sağlayacağıma inancım sonsuzdur. Bu hedefime ulaşmamda bana yardımcı olursanız çok sevinirim.

                                                                                                                              SAYGILARIMLA
                                                                                                                      İrem Tosun
                                                                                                                    Velisi: Nesrin Tosun
                                                                                                                                0535 044 3912
BURSA FERDİ SPORCUSU  İREM TOSUN
ANTRENÖRÜ  AYŞE BEKİROĞLU


                                                                                                              

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sponsorluk veren firmalar

öğrenci kulüpleri için sponsorluk çalışmaları

Ogrenci Kulubu Sponsorluklari