Proje Dosyasi mi, Sponsorluk Dosyasi mi..?

Sponsorluk Dosyasi Hazirlamak isterken, Proje Dosyasi hazırlayan bir dosya gördükten sonra bu yazıyı yazma ihtiyacı duydum..

Öncelikle askerden döndüm.. ve eski yazdıgım yazılara bir göz attım.. aslında bes sene bile birşey yazmasam onceki yazdıklarım yetecekmiş gibi duruyor.. Ben de askerdeyken gelen meillere cevap veremediğim için üzülüyordum.. hatta bazı telefonlar geliyordu ama sadece blogu okuyun lütfen demekle yetiniyordum ve elimden başka birşey gelmiyordu..

Sanırım yazıların çokluğundan dolayı önemli konular aralarda kayboluyor..

Sponsorluk dosyasinda olmasi gerekenler başlıklarıyla ayrı ayrı iki yayın paylaşmışım.. Bu yayınlarda yazan maddeler dışında hiç birşey yapılmasa sadece word de bile yazılsa vasat bir dosya elde edilmiş olur..

Proje Tanıtmıyoruz, Müstakbel Sponsorumuzla tanışıyoruz başlıgıyla paylaştıgım yazıda aslında blogda olmadıgını düşündüğüm  bir konuyu aslında bir sene önce gayet güzel bir şekilde açıkladıgımı gördüm.. hatta bloga girmeme neden olan, bu başlıgı atmama neden olan olayda bu..


Bana nerdeyse hergün Bekir bey biz sponsor arıyoruz ama bize kim sponsor olur bilmıyoruz diye geliyorlar..

Bunu da nerdeyse 2 yıl önce Hangi firmalar sponsor olur başlığıyla yayınlamışım.. Sponsorunuzu yaratmak tamamen sizin elinizde, sinema filmleri ve diziler artık bu işi çözdüler.. onlarla alakalı bir çok yayın paylaşmıştım.. hatta hedef kitle diye başka bir yayında da bu konuyu ele almışım..

Sponsorluk dosyalarınızı hazırlamak için ihtiyaç duyduğunuz herşey bu blogda fazlasıyla yer alıyor.. Sizden istediğim şey sadece okumak ve uygulamak hepsi bu..

Herkese başarılar diliyorum.. inşallah hedefledğiniz sponsorları bulabilirsiniz.. Emeğe karşı da sadece sizden yorum bekliyorum..





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sponsorluk veren firmalar

öğrenci kulüpleri için sponsorluk çalışmaları

Ogrenci Kulubu Sponsorluklari