Sponsorluk Demişken


Kurumsallaşmanın her geçen gün arttığı ülkemizde büyük firmalar sitelerinde sponsorluklar için yeni bir sayfa, link yada meil adresi veriyorlar. Burda bilmemiz gereken birşey var ve bu bize açıkca gösteriliyor. Firmalar tutundurma faaliyetlerini yürütmek için sponsorluklara ihtiyaç duyarlar bu kaçınılmaz bir sonuçtur ki artık hemen hemen bütün büyük kurumsallaşmış firmaların sponsorluk konularını inceleyen eğitimli, tecrübeli bir birimi veya görevlisi var.
Şirketlerin iş hacminin ve sosyal yaşamın internet ile birlikte artığını ele alırsak Sponsorluğun önemini bilen firmaların sitelerine sponsorluk sayfası eklemeleri hiçde garipsenecek bi olay değil ve bu durum farkedildikce daha da artacak. Artık web hizmetleri veren firmalarda sponsorluk sayfalarının farkına varacak ve şirket ıstemeden o sayfaları şirkete sunacak.
Bu yazıyı yazmaktaki asıl amacım, Kobilerinde bu süreçte daha etkili tanıtım faaliyetleri yürütmesi için etkili sponsorluk çalışmaları yürütmelerinin vaktinin artık gelmiş olmasıdır.
Her kobi bu sponsorluk konularına artık eğilmelidir.Kurumsallaşmanın en onemlı adımlarından biride sponsorluk çalışmalarıdır. Ben kendimce görüştüğüm her firmaya sponsorluk sayfası açmalarını önereceğim mutlaka, ama yine bir sorun var :)
Bu firmalar nereye sponsor olacak?
Firmalar faaliyet alanlarına göre en etkili tanıtım yapabileceği organizasyonlarda veya çalışmalarda sponsor olarak bulunmak isterler.Bu organizasyonlar aslında mevcut.Türkiyede bircok etkinlik yapılmakta ve bu organizasyonlar firmalar için etkili bir sponsorluk alanı. Bu alanları firmalara ulaştırmak ve sunmak burada büyük önem kazanıyor işte.
Firmalar bir adım atmaya başladı sponsorluk bölümleri açarak.Artık sıra organizasyon ekiplerinin bu sayfalara ulaşıp etkili bir sunum hazırlamasına geldi.
Neden sponsorluk dosyası önemlidir şimdi anlatabiliyor muyum?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sponsorluk veren firmalar

öğrenci kulüpleri için sponsorluk çalışmaları

Ogrenci Kulubu Sponsorluklari