Sponsor arayanlara yardım

Çağlar arkadaşımız kütahyada murat boz konseri için bir ricada bulundu..

öncelıkle merhaba ben çağlar ...
hemen konuya gırıyorum kutahya dumlupınar kapalı spor salonuna murat boz getırıp bı konser vermeyı amaçlıyorum ...organızasyon buyuk cogunluk universite ogrencisi olmak ve kutahyada gençinsanlara hitap amaçlı olup redbulldan maddi sponsorluk desteği almak bırıncı gayemdır... cunku murat boz 40 000 tl ye gelıp kdv ,stoppaş, reklam, konaklama, ses,ışık ve sanatçının ulaşımı masraflar olup yaklaşık 60 000 tl ye gelmektedır...mekan ıse kapalı spor solonu olm max 2500 kişi kapasıtelıdır... tarih 11 mart gunu olup öğrenci destegı ordadır... kar yapmak birinci amacımız oldugundan sponsor bulmak onemlıdır çunku risk ve belırsızlıklerı ortadan kaldırmak organızasyonun temelidir... senden bu konuda bı yardım almak ıstıyorum reddbullun genel mudur yardımcısı ıle gorusdumsadece maıl beklıyo bu bı sunumda olabılır yardımcı olabılırsen çok sevinirim

Konser organizasyonları, party gibi basit bir organizsayon değildir çağlar kardeşim.. Önceliklke inşallah iyi bir ekibin vardır.. Ben redbull'un maddi destek verdiğini pek sanmıyorum ama oradan alacağın enerji içeceklerını içeride satarsanız ıyı bır geliriniz olur, çevre illerde özellikle afyondan 150 200 kişi getirebilirsin, ebnde afyonda okudugum ıcın bılıyorum.. Şuan eglence organızsyonları ıcın hep sehır dısına cıkılıyor bu konuda senı saglam bı kac kısıyle gorusturebılırım..

Sponsorluk dosyası konusunda sana yardım edecegım bır sunum hazırlayabiliriz..
şuan için cevaplanacak başka bır sorun yok sanırım..

Yorumlar

Adsız dedi ki…
Slm lar öncelikle kendimi tanıtmak istiyorum ben Mehmet Antalya'dan yazıyorum sizlere yardımcı olursanız sevinirim.Antalya da konser organizasyonları düzenlemek istiyorum sizlerin de bildiği gibi Antalya bu konu da bayağı bi yol kat etmiş sektöre yeni giren firmaların yada şahısların güçlü desteği olmadan ilerlemesi mümkün değil.önümüzdeki günler de Antalya da sagopa konseri düzenlemek istiyorum bu konu da bana destek olabilecek sponsorlar arıyorum ayrıca sponsorluk dosyasını nasıl ve neye göre hazırlayağımı tam olarak bilemiyorum bugüne kadar küçük çaplı organizasyonlar yaptım artık büyük işlerin altına imza atmak istiyorum benim gibi sektöre girmek isteyen arkadaşların da yapacağı çalışmalara katkı sağlayacağımı bilmelerini istiyorum şimdiden yardımlarınız için tşk ederim saygılarımla

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sponsorluk veren firmalar

öğrenci kulüpleri için sponsorluk çalışmaları

Ogrenci Kulubu Sponsorluklari