Sponsorluk Çalışmalarında Sektör Belirlemek

Önceki gün yine bir meil aldım, 8 mart Dünya kadınlar günü için yapılacak bir organizasyon için sponsorluk çalışmaları hakkında yardım isteyen bir arkadaşımız yine bu blogda yazdığımız yazılara istinaden bize ulaşmış.

Arkadaşımızın sponsor bulmak için bir dosya hazırlaması ilgimi çekti, bu tarz hazırlanılmış projeler gördükce seviniyorum. Gelişmeleri görmek memnun edici. Profesyonel olarak organizasyon hazırlama konusunda bu sponsorluk çalışmaları en onemlı konular arasında muhakkak..

Dosya hazırlamadan sonra bir adım daha var, firmaya ulasmak.. hatta onun öncesınde de hangı sektorlerden destek alabılırım calısması, yani hedef atışı diyebiliriz..

8 Mart'ta yapılacak bir etkinlik için sektor ayırmaması gerektiğini söyledim, bütün sektörler dunya kadınlar gunu gıbı popüler bir günde sponsorluk vermek isterler.Bu yüzden biraz şanslı bir proje..

Bende günü geldiğinde blog'da projeyı tanıtan bir yazı yayınlayacağım.

Sponsorluk çalışmalarında yardım arayan arkadaslar için iyi bır referans olacaktır diye düşünuyorum..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sponsorluk veren firmalar

öğrenci kulüpleri için sponsorluk çalışmaları

Ogrenci Kulubu Sponsorluklari