Sponsorluk Dersleri Verilmeli, Güzel sanatlar ve Yetenek fakültelerine bir yazı

Bir tiyatrocu arkadaşımızdan gelen meil üzerine yine yazma gereği duydum,

Universiterde yetenek üzerine eğitimler veriliyor, ses, tiyatro, jimnastik, dans ve daha fazla sayabılecegımız yetenek gerektiren ve sergilenesi şeyler..

Kısaca bazı yeteneklerin sergilenmesi arzulanır, bu tür organizasyonlar içinde destekçi olmazsa olmazlardandır,

Arkadaşın gayet açıklayıcı ve güzel düşünülmüş meili paylaşıyorum sonra verdiğim cevabıda yazacagım, ama öncesinde antalya'da beden eğitimi bölümünde sponsorluk dersinin verildiğini de eklemek istiyorum. Örnek çalışmalarda vardır, bu konuda çok eksik değiliz yani..

arkadaşın meili:

Uğur bey merhaba,
İstanbul orijinli ..... Tiyatro topluluğu'nun yönetmeniyim.

Ocak ayında ...... adlı oyunumuza start verdik. Ulusal medyada epey yer bulduk, dikkat çektik. Cumhuriyet, milliyet
gibi gazetelerle TimeOut, TaksimFace gibi aylık dergilerde haber ve röportajlarımız yayınlandı. Habertürk ve Aktüel gibi
medya kuruluşları da sıradakiler...
zamanınız ve fırsatınız olursa buyrun gelin, bekleriz.

isminizi, sponsorluk bulmakla cebelleştiğim şu sıralar blog sayfanızda buldum.
Birçok yazınızı okudum ve tebrik ve teşekkür ediyorum blog için.

Biz tiyatro eğitimli bir ekibiz fakat ne üniversitede ne de stajyerlikte sponsorlukla ilgili bir şey öğretiliyor.
Dolayısıyla bizim; nasıl bir dosya hazırlanır, nasıl bir fiyat teklif edilir, nasıl ulaşılır firmalara,
nasıl görüşülür, hiçbir şey hakkında fikrimiz yok.

ben de körlemesine prezervatif firmalarından başladım işe. durex in sponsorluk bütçesi yokmuş,
okey e ulaşamadım bile. fiesta dan da ilgili kişinin mail adresine ulaştım ama "hayır" cevabını almamak için
öyle bir mail atmalıyım ki etkilemeliyim diye düşünüyorum. fakat ne yazacağım mailde?

yardıma muhtacız, anlayacağınız üzere...

En kısa sürede görüşmek ümidiyle,


cevap:

Neslihan Hanım,

Açıklayıcı bir meil yazdıgınız ıcın teşekkür edıyorum.

Düşünceleriniz doğru fakat uygulamada bır hata yapıyorsunuz

Firmalar sizden bir meil isterler evet, ama bunun için bir görsel hazırlamak önemli, yani bir sponsorluk dosyası hazırlamanızı öneririm..

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sponsorluk veren firmalar

öğrenci kulüpleri için sponsorluk çalışmaları

Ogrenci Kulubu Sponsorluklari