Ücretsiz sponsorluk dosyası isteği

arkadaşlar meiller geliyor ücretsiz dosya hazırlayabilir misiniz diye.. Ben burada nasıl yazılması gerektıgı hakkında tüyolar veriyorum, isteyenlere ornek dosyalar da veriyorum, cok guzel hazırlanan dosyalar var, onları tavsiye edıyorum..

Hazırlama aşamasında da yardımcı olabilirim, soru olarak yazmanız yeterli.. Ama lütfen benden dosya yapmamı istemeyin.. Ücretli olduktan sonra tabiki vaktimi ayırabilirim.. ama hazırcı olmayalım lütfen, bloğun amacı sponsorluk konularında isteyen arkadaslara yardımcı olmak..

Burada zaten her türlü ayrıntıyı kaleme alıyoruz..

Teşekkürler ilginiz için..

Yorumlar

Adsız dedi ki…
erciyes üniversitesinde okuyorum. temiz ve yenilenebilir enerji kaynakları klübündeyim. sizden ricam ; örnek sponsorluk dosyası yollayabilirmisiniz şimdiden teşekür ediyorum ...
Emre Gündoğan dedi ki…
merhaba kırıkkale üniversitesi tıp fakültesinde okuyorum okulumuzun bilimsel araştırma topluluğu ile turkmsic olarak ortak bir tıp öğrenci kongresi düzenleyeceğiz bu nedenle yardımlarınızı bekliyor örnek sunum dosyalarını talep ediyorum saygılarımla kolay gelsin
emrex92@gmail.com
Adsız dedi ki…
merhaba akdeniz üniversitesinde okuyorum. Hayko cepkin konseri üzerine kendisiyle irtibattayız ve bizden dosya bekliyorlar. bize yardımıc olursanız sevinirim. saygılarımla. email: reuben_06@hotmail.com

Bu blogdaki popüler yayınlar

Sponsorluk veren firmalar

öğrenci kulüpleri için sponsorluk çalışmaları

Ogrenci Kulubu Sponsorluklari